Storvognslakering

Når kvalitet og overholdte aftaler er vigtigt.

Langtidsholdbart produkt

En storvognslakering er andet end blot et flot resultat når det leveres.

Og når bilen er leveret til kunden skal den ud og tjene penge.

Derfor gør vi meget ud af at "leverer varen" hver gang.

 

Den stærkeste opbygning.

Om det gælder nye eller brugte lastvogne, vælger vi altid at sandblæse undervogne, fælge, tanke, skammel osv..

Vi rådgiver omkring lakopbygning på det enkelte køretøj afhængig af karosseri og hvad køretøjet skal bruges til.

 

Metallisering er forældet !

En stærk opbygning kræver en god fundament at starte på.

Sandblæsning til SA2½ grad efterfulgt af en Zink-rig coating. Så er fundamentet stærk. Zink'en erstatter den gammeldags metallisering og giver en flottere finish og bedre vedhæftelse. Zink'en er især anvendt på opbygninger hvor der arbejdes på og omkring opbygningen, dvs. kranbiler, sværgodstrækker og lign.

 

Epoxy primer anvendes hver gang. Enten direkte på den sandblæste undervogn og løsdele, eller ovenpå zink'en. Epoxy er det stærkeste og mest fyldige produkt på markedet. Det giver en mere "flæsket" overflade, men maximal beskyttelse.

 

Topcoat uden kompromis.

Vi anvender altid en lastvogns topcoat for bedst mulige glans og finish.

Vores High Build serie fra Axalta Coating System lever op til vores strenge krav omkring glans, farvegengivelse, og ikke mindst evnen til at bevare farven.

 

 Tilbage til kompetencer

VORES SAMARBEJDSPARTNERE